close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שימוש בפסיפסים יוצרי אווירה בעיצוב הבית

מערכת שורשא טבת, תשעד04/12/2013

להשיג אריחי פסיפס מסוגננים ומתוחכמים ישירות מספקים בארץ, לשבץ אותם על קיר בריקים, לשלב אותם ברצפת הקרמיקה, ולהשיג עיצוב מיוחד לחלל הבית.

תגיות:

אם אתם מחפשים דרך אלגנטית ומתוחכמת כדי לשפר את עיצוב הבית שלכם, כדאי לשקול שימוש באריחי פסיפס. אריחים מדהימים אלה עשויים משברי זכוכית, גרניט, קרמיקה או שיש, ומציעים מגוון צורות בצבעים ובסגנונות שונים. בין אם אתם מחפשים להפוך את הבית שלכם לתוסס יותר או לרגוע יותר – אריחי פסיפס הם בחירה מושלמת ליצירת אווירה מיוחדת בבית.

אם אתם רוצים לשפץ או לעצב מחדש את ביתם אל חשש. אתם יכולים להשיג אריחי פסיפס מסוגננים ומתוחכמים ישירות מספקים בארץ, לשבץ אותם על קיר בריקים, לשלב אותם ברצפת הקרמיקה, ולהשיג עיצוב מיוחד לחלל הבית.

אריחי פסיפס יכולים

לפעמים להרתיע כאשר חושבים על שיפוץ הבית. אבל, למען האמת, הפסיפסים הם תוספת נפלאה לכל חדר. אריחי פסיפס הם מסוגננים, אלגנטיים ומתוחכמים. בעלי דירות רבים מחפשים דגשים מיוחדים כמו אריחי פסיפס כדי להעניק לדירה שלהם אקסקלוסיבית מפוארת. הפסיפסים הם פריטי עיצוב פופולאריים שמוסיפים לעיצוב ולאווירה בחדר.

יתרונות השימוש באריחי פסיפס

אריחי פסיפס יכולים לשנות את החלל באופן מיידי. פסיפס שמורכב מזכוכית צבעונית, שיש או גרניט – יהפוך את החדר לתוסס יותר או למרגיע יותר, תלוי בחומר שממנו עשוי הפסיפס. כאשר משתמשים באריחי פסיפס יחד עם דגש ארכיטקטוני אחר כמו קיר בריקים, הפסיפסים יכולים לשנות את כל מראה החדר ואת התחושה בו. אלמנט עיצובי עוצמתי זה במחיר סביר יכול להפוך את החדר לתוסס וממריץ, או למעודן ומסוגנן, תלוי באריחים שאתם בוחרים.

אריחי פסיפס קלים להתקנה. האריחים מגיעים כשהם מודבקים על גבי יריעת רשת והם קלים מאוד להתקנה.

אריחי פסיפס קלים לניקוי ועמידים בפני מים. מסיבה זו הפסיפס הוא בחירה מושלמת למטבח ולחדר האמבטיה. האחזקה של הפסיפס קלה כל שצריך זה לנקות במטלית לחה.

אריחי הפסיפס מציעים אלפי אפשרויות עיצוב. אריחים אלה מגוונים מאוד כך שעומדות בפניכם אלפי אופציות לעיצוב הבית.

פסיפסים במטבח, בחדר האמבטיה ובחדר השינה

שילוב של אריחי פסיפס על הקיר מסביב לכיור המטבח, או בחדר האמבטיה הוא פתרון מעולה מבחינת היופי והתחזוקה. אפשר לשלב פסיפסים אלה גם על הקיר וגם על הרצפה. האמת היא שהפסיפסים יכולים להפוך כל חדר אמבטיה לספא מפואר.

ריצוף פסיפס יכול להעניק אפקט מיוחד לחדר השינה שלכם. חדר השינה הוא המקום שבו אתם נרגעים. חדר השינה צריך לשקף את האישיות שלכם, והוא צריך להיות נוח ככל האפשר. כיוון שעיצובי הפסיפס באים בצבעים ובתבניות רבים, אתם יכולים לבחור את מה שמתאים לכם ביותר על מנת להשלים את עיצוב הפנים בחדר השינה שלכם.

כדי להבטיח שבחרתם בעיצוב הפסיפס המתאים לחדר השינה, מומלץ לחשוב במונחים של גוונים. בסופו של דבר, חדר השינה הוא המקום בו אתם ישנים. לכן, חשוב שחדר זה יצור את האווירה שתעודד אתכם לישון טוב בלילה. תוכלו לעשות זאת על ידי בחירה בגוונים רכים.

לסיום, אם אתם מחפשים לשפץ את הבית נסו להשתמש באריחי פסיפס. אריחים מסוגננים אלה יכולים להפוך את הבית שלכם לאותו בית שראיתם בצילום בכתב העת המהודר, וחשבתם שלעולם לא תצליחו להשיגו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה